Kerncijfers
De coronacrisis en de gevolgen voor onze dienstverlening
De afhandeling van de NOW legt een groot beslag op onze capaciteit.
Ontwikkeling dienstverlening
In dit hoofdstuk gaan we nader in op het aantal contacten met UWV via de telefoon en via onze websites, klantreizen en de klanttevredenheid (zie ook deel 1 van dit jaarverslag, hoofdstuk Ontwikkeling dienstverlening).
Meer menselijke maat en maatwerk
We streven ernaar onze dienstverlening zo veel mogelijk af te stemmen op de behoeftes en wensen van uitkeringsgerechtigden en werkgevers.
Klanttevredenheid
We meten de tevredenheid van uitkeringsgerechtigden en werkgevers over onze dienstverlening twee keer per jaar uitgebreid.
Dienstverlening gericht op werk
In dit hoofdstuk verantwoorden we ons cijfermatig over de resultaten van onze op werk gerichte dienstverlening (zie ook deel 1 van dit jaarverslag, hoofdstuk Dienstverlening gericht op werk).
Dienstverlening in de arbeidsmarktregio’s
We bieden vanuit de arbeidsmarktregio's ook dienstverlening aan over de grens.
Arbeidsbemiddeling en re-integratie voor WW-gerechtigden
We ondersteunen alle WW-uitkeringsgerechtigden die dat naar onze mening nodig hebben met persoonlijke gesprekken. Als alternatief voor de dienstverlening die normaal gesproken op de Werkpleinen plaatsvond hebben we online mogelijkheden ontwikkeld.
Arbeidsbemiddeling en re-integratie voor mensen met een arbeidsbeperking
We willen eraan bijdragen dat zo veel mogelijk mensen met een beperking met betaalde arbeid aan de samenleving kunnen deelnemen. Onze re‑integratiedienstverlening start met een oriëntatiegesprek.
Voorzieningen en re-integratiediensten
Mensen met een beperking ondersteunen we met voorzieningen en re‑integratiedienstverlening.